Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SVar på Tal!
Follow duvetinte



ehm om Är alla människor så här?:
det är definitivt DU som gjorde fel. inget så men om han e din kompis borde du redan tänka att han inte skulle låta något cp adda daj ens. de de. du gjorde fel. så fattar inte vf DU skulle drama över de?
SVAR:
Men kan du läsa en gång till i inlägget, jag har TVÅ facebook! En PRIVAT och en för ALLA, så varför bara inte adda mig på den som alla andra har? den som det rör bloggen och i detta syfte så rörde det bloggen och jobb!!
Så tyvärr, felet ligger inte hos min sida och han kan maila mig, de vet han. Men nu har vi löst allt och det är lugnt nu och det va ärför jag inte skrev hans namn heller som jag brukar göra med dom flesta!

Spelar ingen roll vem han må säga är, min privata är till för mina vänner och min oprivata är till för alla som vill!


Min privata Facebook
Min oprivata!! <--- Den får ni adda om ni vill
min Facebook grupp - Du vet inte.se
min facebook grupp - Finess







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: