Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vinnaren: DBS
Follow duvetinte



Tävlingen avslutat med motivering:
Hade jag vunnit hade jag spenderat min dag med Organismen. Han är enligt mig och många andra rappare Sveriges svar på Eminem. Enda sen jag började lyssna på hiphop har den mannen inspirerat mig som ingen annan. Hans texter är klockrena, metaforiska och fundersamma, precis min smak. En dag med Herr Ågren hade spenderats i studion och freestylat tills hjärnan exploderade. Sen var det längesen jag besökte kungliga huvudstaden så jag ser fram emot en trip!

Grattis till Martin Fäldt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: