Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Är alla människor så här?
Follow duvetinte


en så kallad "vän" till mig skrev till mig på Facebook och jag svara aldrig förens nyss!

Jag har två Facebook, en privat och en som alla har. Jag är jävligt känslig på min privata och har endas folk som jag känner och dom som kan se min profil är mina vänner o  inga andra!

Men tydligen händer detta;

GG:
..... har addat dey
03:29 Jag:
vem e han som vill bli vän med mig? jag addar inte vem som helst på min privata
03:29 GG:
lunga ner dey
det är min art director
03:29 Jag:
okey o vad vill han? jag e lugnt, jag e bara rak på sak
03:30 GG:
vet du vad
inget
pass
03:31 Jag:
ey, om du e på dåligt humör då ska jag inte ens störa, jag e rak på sak. jag frågar direkt vad det e den vill! sen om du inte gillar det då de e inget jag kan göra o säg pass du.. yff palla! tydligen så tar folk en som otrevlig när man e rak på sak.. aja




Vadå, så nu gjorde jag ett fel? genom att vara rak på sak?

Vet ni vad han gör sen? han tar bort mig på FB hahaha! asså de där gör ju mig skiiit förbannad eftersom vi ska vara "vänner".
Man inser ju vad det är typ av vän, en sån där ytlig vän, jag borde sluta ställa upp för folk!
Man ska nog inte ställa upp för folk, ge dom råd när dom inte vet vad dom ska ta sig till och hjälpa dom med att pucha! Nää istället beter sig folk så här! oj då!
Varför jag kanske blir så här arg är för att jag endå var vän med snubben och han var 1 av dom få personerna som fick mitt nyårs sms och det sms var till folk jag verkligen brydde mig om!
RÖVKNULLAAADDDD!!!!!!!!!!!

Men jag skicka ett mail till honom också :
detta trodde jag absolut INTE om dig, men visst, ta bort mig du!

fyfan vilket BARN du är, FYFAN!
de där trodde jag inte alls om dig, men visst, du verkar vilja att folk ska smöra för dig o säga gubben o sötnos osv för att få prata med dig!

de visa sig också att du va en sådan idiot som inte ens kan ta ett "vad vill du" utan blir arg.
Bebin, mese je divone hasti alan! jävligt besviken är jag på dig!

HA, blir förvånad, trodde inte om dig! men visst, du kan inte ta ett shiit!
vilken ångest man ens fick för att bry sig om att hjälpa dig!



Så har jag gjort ett fel här?
Alla dessa människor ska BORT från mitt liv, jag har fan inte tid för detta!!!

Kommentarer
Postat av: M

Att vara ”rak-på-sak” fungerar bara i djungeln…

2010-01-02 @ 06:36:29
Postat av: ehm

det är definitivt DU som gjorde fel. inget så men om han e din kompis borde du redan tänka att han inte skulle låta något cp adda daj ens. de de. du gjorde fel. så fattar inte vf DU skulle drama över de?

2010-01-03 @ 00:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: