Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på Tal - Eboi
Follow duvetinte




Eboi ()
om Svar på tal: Groupe/cybersex?:

Jag och en vän kom under ett samtal in på bloggaren Melika och då drogs ett hat e-mail upp som Melika tydligen hade fått till sin blogg. Jag vet inte vad Melika och avsändaren har för problem med varandra. Men om det inte finns en djupare, intern anledning till det hela så är det här hatet helt onödigt. Jag har inte jobbat med tjejen och vi e bara bekanta på avstånd. Det till trots, så jobbar hon hårt och brinner för vad hon gör och det räcker för mig. Hon belyser svensk hiphop (som för övrigt behöver all uppmärksamhet den kan få) och jag önskar henne all framgång!
//Eboi

SVAR:
Eboi, kul att du gav mig en kommentar, blev lite förvånad också.  Kul att du och din vän kom in på ett samtal om mig :)
Jag kan väll säga så här, jag har absolut ingen aning om vem personen är som skrev det där eftersom jag har ca 1300 pers i min facebook grupp och sen så våga ju inte personen stå för vem hon/han är så jag kan nog inte svara på det!
Det kanske är en person som är avensjuk på det man gör eller en simpel hatare för att personen mår dåligt över att hon/han inte har lyckats med det personen vill göra. Jag vet faktis inte.
Men jag får väldigt många hat kommentarer men det är inget jag tar åt mig av eftersom allt är "anonymt" men egentligen så är ingen anonym eftersom jag får IP adressen på alla som kommenterar.
Jag tackar för din kommentar och jag skriver om svensk hip hop för jag har tycker att det ska synas mer och att det finns så otroligt duktiga killar o tjejer och Eboi är en av dom för er som inte visste!
Varför ska man då inte få skriva om det, göra intervjuer och låta sverige få se det som händer bakom ytan?
Men Tack Eboi för din kommentar och jag önskar dig också all lycka i världen.









Kommentarer
Postat av: shorty neela

de e bara o skita i va alla säger som sagt de e rena avensjukhet o osäkerhet ! thats what the shit is about... alla vet att du gör ett bra jobb vissa är tydligen inte glada för din skull vilket de borde vara... du förtjänar de efter allt du gått igenom så som du skrivit i bloggen



FUCK HATERS

2010-02-19 @ 02:15:34
URL: http://nattstad.se/shorty_n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: