Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal: Groupe/cybersex?
Follow duvetinte




nån om En helt Vanlig dag på Facebook:
så vitt jag förstog skulle detta vara en hiphopblogg efter all spam på min mailbox. inte en groupie som har cybersex och snackar mest om hennes vardagliga händelser, som en keff ametist utan självkontroll, fan de sant.... du vet inte




SVAR:

Hej och välkommen direkt från Facebook, ingen bad dig att vara med i min grupp och ingen ber dig fortfarande att vara med i min facebook grupp! Alla har ett val, eller du kanske inte ha ett val och var såå tvungen att klicka in dig till min sexiga blogg.
Men välkommen!
Hmm, jag vet inte om du e blind eller dum, om du lyssna på låten som spelas så hör du en hip-hop låt, om du ser vad jag samarbetar med så är det hip-hop. Om du blädrar ner så ser du hip-hop om du kollar kategorier så är det hip-hop!
Vad jag en skriver om "mitt dagliga liv" så är det hip-hop!
Min vardagshändelser har offtast haft med svensk hip-hop och göra. Tack för att du kommentare! Men behöver jag ge en förklaring? Nääää eller joo kanske, för du verkar ju vara retarded!

Hahaha det är så roligt att du tar mig på allvar och det du läser, hahhahah. Det var det bästa jag hörde, men JA jag är en sån där du kallar Groupie och jag knullar alla "kändisar"
Visste du inte ? Shiit du måste vara efter som fan.. efterbeliven, hahahah.
Men om jag inte får kuk så tar jag fitta, om jag inte får något utav det så kör jag cybersex och använder min stora svarta sexiga dildo! Vill du vara med???? tror du inte skulle förstå något eftersom du är så retarded.
Shiit, jag kan inte ens stava, jag e själv lite störd, men det vet jag redan! hahaha.
Varför skriver du henne, när du skriver till mig? vem är det du pratar om?
Va kul att du gämför mig med henne, det tackar jag och tar emot, glöm inte att lyssna på Fredag när jag är med på Sr Metropol tillsammans med Ametist kl 15:00
All kärlek till dig, Maila mig på [email protected] om du vill ha cybersex, gangbang, gruppsex, orgi, webcamsex, skypesex, msnsex, telefonsex, eller vill vara med när jag blir påsatt bakifrån av alla kändisar. Maila mig!
HA HA HA HA HA HA HA!
Välkommen åter!

Ps: Förlåt mamma för att fula ord jag använder, men den här personen trodde att jag skulle börja gråta, men mamma du vet att jag aldrig gråter!
HAHAHAHAHAHHAHA
Kommentarer
Postat av: SwaggerBoy

jasså d e d som krävs för att få med dig på freaky shit? haha Melika d e ba för grym ;)

2010-02-03 @ 21:12:59
URL: http://swaglikethis.ning.com/
Postat av: Palle

Melliiiiiiiiiiiiiiiiikkaaaaaa!



Du skriver för mycket! =p Snygg ny design iaf.

2010-02-03 @ 22:51:42
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Anna chori

hahaha! du e så jäkla skön melika! det är allt jag kan säga! hoppas du har det gött med dina gäster från bästkusten!

ses på lördaaag!

kram

2010-02-03 @ 22:55:23
Postat av: Anonym

det verkar gå någon slags dyselexi-mode/fluga hos dig och dina "vänner" det där med att inte kunna stava riktigt, BÄSTKUSTEN?!!! eller kan det vara så att dina egna gör narr av dig med?

2010-02-04 @ 02:04:39
Postat av: Anna chori

okej, nu är det så här att BÄSTKUSTEN inte är ett stavfel, utan en sk parafras på VÄSTKUSTEN dvs GBG dvs min hemstad, dvs Sveriges framsida, tillika BÄSTKUST.

get it?

2010-02-04 @ 15:49:37
Postat av: A2K

Hehe, roligt att du har haters att skratta åt. Fett roligt att läsa detta inlägg.



Västkust, bästkust, westcoast, best coast, haha. Soft...

2010-02-04 @ 18:41:13
Postat av: Anonym

In my ass, tom lysekil har bättre musik

2010-02-04 @ 21:36:27
Postat av: SwaggerBoy - Melika´s HomeBoy ;)

Om lysekil har bättre musik en GBG så borde åtminstone en av deras artister ha blivit Grammis Nominerad. I´m Just Saying! hahaha

2010-02-05 @ 09:26:19
URL: http://swaglikethis.blogg.se/
Postat av: Eboi



Jag och en vän kom under ett samtal in på bloggaren Melika och då drogs ett hat e-mail upp som Melika tydligen hade fått till sin blogg. Jag vet inte vad Melika och avsändaren har för problem med varandra. Men om det inte finns en djupare, intern anledning till det hela så är det här hatet helt onödigt. Jag har inte jobbat med tjejen och vi e bara bekanta på avstånd. Det till trots, så jobbar hon hårt och brinner för vad hon gör och det räcker för mig. Hon belyser svensk hiphop (som för övrigt behöver all uppmärksamhet den kan få) och jag önskar henne all framgång!

//Eboi

2010-02-18 @ 23:49:11
URL: http://www.youtube.com/watch?v=ekkLGgErkx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: