Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Några från Hip hop listan del 7
Follow duvetinte

Nu tycker jag det är dax att fortsätta med min lista på musiken...

Tidigare inlägg...

Jag gjorde Succé med inlägge Sveriges hip hop artister

Och då börja jag lägga upp folk som fanns med på den inlägget som ni kan hitta här:

"Några från Hip hop listan del 1"
"Några från Hip hop listan del 2"
"Några från Hip Hop listan del 3"
"Några från Hip hop listan del 4"
"Några från Hip hop listan del 5"
"Några från Hip hop listan del 6"


Vem ska man börja med? någon som inte syns i min blogg tidigare?

Nr 1 : Dollar Bill
Jag har aldrig hört om Dollar Bill. Om det är något jag tycker om så är det skånska, en röst som jag verkligen gillar och lyssna på. Satt nu en stund och lyssna på musik från Dollar Bill och det var något jag tyckte gick och lyssna på!



Nr 2 Carlito
Han är någon jag vill se mer utav. En så länge har jag inget negativt att säga om honom. Jag vill bara höra mer musik från honom!



Nr 3 Näääk
För ett tag sen såg jag näääk på scen och då visste jag inget om honom, visste inte ens vem han var. Jag började lyssna på hans musik och sen var jag fast!  Fast vill ni veta en hemlis? Han ser bra ut också. Men jag ser fram emot vad man kommer få höra från honom i framtiden.



Nr 4 Byn clicken
Dessa grabbar hittade jag tack vare att någon kommentera i min blogg och det är jag riktigt glad över!
Jag gillar musiken och deras stil, ser fram emot deras mixtape som kommer komma ut inom kort!




Nr 5 Dida

Är det bara jag som har svårt för Dida´s musik eller finns det andra som känner som jag gör?
detta är det senaste låten jag hittade på honom och det känns som om det fattades något.
Nä jag tycker inte om Dida och jag gillar inte hans musik, vi får väll se om han gör något som jag kanske kommer gilla.

Kommentarer
Postat av: Hannah

använder inte bloglovin. sorry hehe

2009-10-27 @ 13:58:40
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö

Hejsan! Vilken Härlig blogg! Hur ska du fira haloween? Kram :D

2009-10-27 @ 14:38:55
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: Josie

Jo, det är bra, bara väldigt trött. :) Själv då?



Vi följer redan varann via bloglovin. Om inte du har tagit bort mig, men jag har dig där iaf. :)



Kram

2009-10-27 @ 14:50:30
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag kan inte säga från vart, men jag känner igen dig feett mkt!! Typ att jag har träffat på dig när jag var 13 14 år i kungsan lr nått, har till och med för mig att vi jiddra eller nått.. vet inte riktigt.. Bodde du nånstans vid nacka förr?

2009-10-27 @ 15:17:33
URL: http://mikaliita.blogspot.com
Postat av: add

sv: visst vi följer varandra.

kram!

2009-10-27 @ 16:16:56
URL: http://amandadunderr.blogg.se/
Postat av: Briz

Vill bara ge en BIG UP till Paco som prodda beatet för byn clicken - vår värld! galet beat och galen låt!

2009-11-23 @ 17:41:54
URL: http://twangsystem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: