Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Några från Hip hop/R&B listan 6
Follow duvetinte


Nu tycker jag det är dax att fortsätta med min lista på musiken...

Tidigare inlägg...

Jag gjorde Succé med inlägge Sveriges hip hop artister

Och då börja jag lägga upp folk som fanns med på den inlägget som ni kan hitta här:

"Några från Hip hop listan del 1"
"Några från Hip hop listan del 2"
"Några från Hip Hop listan del 3"
"Några från Hip hop listan del 4"
"Några från Hip hop listan del 4"



Nr 1 James Gamba
Vem är detta? har ni hört han tidigare? Jag har börjat få ögen på denna kille. Han har påbörjat med nya låtar som kommer komma inom kort. Men detta är en låt som jag hittat med honom. Är han känd? jag blev tipsad om denna pojke av han själv som berätta attt han håller på med musik! Jag gillar hans röst och jag tror att han kommer göra bra låtar så länge han håller sig till engelska och INTE svenska. Myspace hittar ni här med andra låtar.



Nr 2 Allywan

Är detta den nya sjärnan? Har han talang? jag kan svara på att jag tycker att han är bra!
Jag har hört att han är duktig från flera håll och det är MÅNGA som har tipsat mig om denna grabb.
Denna låt som jag lägger upp är en låt han gjort med Sam-E och Ken ring. En låt jag fastna för!
Lyssna och döm själv. Mer musik hittar ni på hans blogg


Nr 3 Swedens Finest
På denna tid kanske dom kune kalla sig för Swedens Finst.
Här ser vi bla J-son, Mofo, Ali från medina och Lazee. Detta är en video som är över 3 år gammal.
Det första jag tänkte för mig själv är: Vad fan e de dom gör?  Lyssna noga på hur lazee lägger sin vers.
Man får se hur alla har utvecklats till det dom är idag.


Nr 4 Ison & fille
Här har ni en av sveriges bästa artsit! Jag kan bara ge kärlek till ison & fille. Under alla dessa år dom har hållt på med musik har jag aldrig hört en dålig låt. det finns bara en sak jag inte gillar. Ison o fille kommer alltid va Nr 1 i mina ögon!
Här äden senaste låten med Ison & fille - Ikväll är vi kungasr. Lägg märket till när ison sjunger vart är mina gröna linjen.... då får ni en glimt av mig i videon!


Nr 5 Timbuktu
Vad kan man säga om denna snubbe? förutom att jag gillar hans stil på musik?
Var länge sen jag hörde något nytt på honom. Men han kör sin grej och han gör det bra. Här en låt jag verkligen gillar



Finns det fler artister ni vill se mer av? antingen så mailar ni mig på [email protected] eller lägger ni en kommentar!
Spelar ingen roll om det är kända eller okända.
Helst vill jag ha dom som inte finns i marknaden. alltid kul o upptäcka nya artister och nya låtar!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jotack det är bara bra med mig. Vad gör du då?

2009-08-22 @ 18:26:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Nadja

jag kollar på en gammal film. =)

2009-08-22 @ 18:34:07
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra låtar//D.M

2009-08-23 @ 16:45:56
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 22:59:59
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: