Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SVar på tal
Follow duvetinte

CMR om Kartellen - Programrebeller (Mixtape):
Kartellen är nog historians största skämt när det kommer till rap. en svenne och en tjackis råtta vet inte om han e zigenare, arab, jugge, men dåliga e dom iallafall. att du promotar dom gör det hela mer komiskt. ena dagen är du emot si, andra dagen e dom för så.. kartellen suger, punkt slut



Svar:
Alla har rätt till sin åsikt och alla tycker olika. DU kanske inte gillar dom, men många andra gör det!
Varför skulle det göra det mer komiskt för att jag promotar dom? för att DU inte gillar dom?
Jag har alltid sagt att kartellen är bra, har jag någonsin sagt att dom e dåliga i min blogg? nopp, jag diggar kartellen och kommer att fortsätta lägga upp det jag tycker om.


Kartellen - Sånna som oss är min favoritlåt JUST NU!

Kommentarer
Postat av: Hana

jo allt e bra sj då?<3

2009-12-16 @ 15:50:17
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: