Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på kommentarer
Follow duvetinte

salle om Ny musik: Forever remix:
ursäkta? varör skriver du sånt om dom för. dom har ju kämpat med låten och vad vet du. kanske dags o sluta tro för mkt. du vet hur hårt dom jobbar med sina låtar ha de gött:D
Svar:
Ska jag skratta eller gråta? :) Jag vet en hel del om dessa två pojkars jobb och vet du varför? för att jag känner dom båda och jobbat med båda två. Jag vet exakt vad det är jag säger med tanke på att jag sett hur dom kämpar och hur bra dom egentligen är. Jag tror inget, utan jag har mycket kunskaper inom det jag gör, bara att se dig om kring min bloggläsare. Så dessa två pojkar är vänner till mig och Semy kommer jag jobba med lite vid sidan om.


Pao om Vad hände på Evolution releasfesten..:
grym blogg! hur får man tag i evolution t shirts?
Svar:
Tack så mycket. Du kan nog köpa den via http://evolutionhiphop.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: