Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musik: Forever remix
Follow duvetinte



Semy är verkligen en person som kommer komma riktigt långt med sin musik och det är han som kör andra versen.
fast jag måste säga att detta var en av dom sämre låtarna jag hört med dessa två pojkar. det känns som om det inte finns någon kraft i det hela och att dom bara gjort detta för att bara slänga ut något på nätet...
Kommentarer
Postat av: Aluush

Synd att du tycker det Melika! :) men tack för feedback its all loove

2010-09-29 @ 23:32:38
Postat av: salle

ursäkta? varör skriver du sånt om dom för. dom har ju kämpat med låten och vad vet du. kanske dags o sluta tro för mkt. du vet hur hårt dom jobbar med sina låtar ha de gött:D

2010-09-30 @ 18:31:34
Postat av: Anonym

det är lätt att sitta med sitt arsle på en stol där och döma, men jag tror nog det är svårare att stå upp på sina ben med en mic framför sig och ge sitt bästa.. och för de andra, när du själv inte har en röst (som jag hört på en låt du sjungit) så ska du nog inte sitta där och kritisera andra.

2010-09-30 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: