Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - Lär dig läsa
Follow duvetinte

desio om Sveriges sämsta rapplåtar!:

du e sämst på kritik malika du har en bra sida men kan inte så mkt av det du skriver.....den första låten håller jag med värsta töntarna den var keff....andra låten framförd av fattaru den var sådär men grabbarna kan flowa dom har gjort bra andra låtar....o beatet det var live så du kan inte säga det var kefft din dumma fan....mahan låten det vetifan vad det e....stanislav e en handikappad kille du dissar din dumma jävel ha respekt...mayhem låten e keff ecuador samplingen tar för mkt ljud från själva låten men jag har hört sämre.....o DOGGE kan du inte dissa din dumma jävel...på den tiden fanns typ tre grupper som var kända du var säkert inte ens född för du skriver aldrig om gammla grupper...o den var den första hiphopen på svenska o det var så det lät sen har den ju utvecklats men så lät den i usa oxå....det var dåliga rim o sånt ..men då var det fett...du kan ju inte lägga en gammal låt idiot...o sluta slicka kartellens rövhåll hela tiden som att det e dina bästa kompisar....o jämför inte dom hela tiden...för kartellen e äkta dom e äkta verkligen men rap mässigt så håller dom inte heller hörruu men dom utvecklas mer o mer o skriver skönare o skönare men inte sveriges bästa ännu så slicka inte arsle ....så om du ska ta fram sveriges sämsta låtar gör det rätt ta fram från folk som satsat o satsar på rap inte skämt grejjer din skojjare det var det keffaste inlägget du gjort.....där gjorde du bort dig...dom flesta du la vara keffa men typ mahan o stanislav o den första snubben det där e ju inte hiphop skämt grejjer fan....förutom att en av dom e handikappad...men mayhem typ där la du en bra exempel.....men gör inte bort dig snorunge..

SVar:
din snorunge och dumma jävel kan du ta o vara för dig själv eftersom jag har 2 st gästbloggare här som skriver i min blogg så ska du ta o vara försiktig  så att du i nte gö bort dig själv, men som sagt en anonym människa är du så egentligen så är det bara du sälv som kan känna dig dum..
TLK är en av sveriges bästa och jag älskar den låten som MIRLINDA min gästbloggare dissa, så som hon dissa alla andra låtar i de inlägget..
Innan du tar o skriver allt du nu skrev inte för att jag orkade läsa allt, men du kan ta och vara lite mer noga med vad du läser...

Hahaha helt jävla patetisk... och faktisk, vissa av dom låtarna va keffa, alla har olika smak om mirlinda tycker att fattaru gjorde skit dåligt i från sig när dom körde live får hon tycka det, sist jag kolla var detta MIN blogg och jag låter mina bloggare få yttra sig om det dom vill skriva om inte om vad NI vill för ni är mina läsare inte någon som skriver i min blogg..

och för den delen så heter jag MELIKA inte Mailika..  hahahahahahah.. pinsam du e som orkar skriva sånt som du gör, för att du måste ha vart uttråkad va?? .. hihihihih.. men tack för att du tog din tid o kritisera.
Dogge kan man dissa, kolla vad han gör idag, fyfan.. men snälla, alla låtar från TLK var inte super bra, jag kan radda upp ett antal låtar som var dåliga..


KOM IHÅG, JAG GJORDE INTE BORT MIG, UTAN DU GJORDE BORT DIG!!
Och en sak till, du säger till mig att crome e din barndomsvän, och att jag knappt känner honom hrdu helt rätt i1

Han är min vän, men bara för att vi är vänner betyder det inte att vi ska behöva känna varandra jätte bra utan vi känner varandra.
Tror du verkligen att crome tar med sig vem som helst hem till hans mamma låter vem som helst få sova där?
Asså jag har både fått vart där och bott hos honom och hans grabbar, så kom inte med ditt skitsnack..
Och JA jag har ett stort problem med att skriva och det har jag haft sen liten, jag har alltid haft det men det är inget som kommer i min väg för jag har fortfarande en av sveriges största hip hop blogg!

Hoppas crome dissar mig, då finns det något både han o jag kan skratta om för att den låten han ska "dissa" mig i kommer vara till för lite grejer  hahahahahahah ska fan ta o kola upp lite vart ip nr kommer ifrån, älskar o ta reda på vad det är för mänskor hahha.

Men vad kanar du på att använda så fula ord?? tappa din mamma dig när du va ett barn?? hahahahahahhahaahah

nä nu ska jag inte vara så taskig!!
All kärlek till dig, fortsätt läs min blogg ....

Ps. min blogg handlar om det som den handlar om, jag vet inte om du är lite efterbliven men du borde nog läsa lite mer så ser du vad det är...

All kärlek från bloggaren DU VET INTE till dig.






Kommentarer
Postat av: Alexandra aka Hulda

Ojojoj!

Jävlar vilket sjuk kritik du får Melika!

De verkar rinna av dig, men vill ändå säga det att den formen av kritik är det ingen idé att ta åt sig/ta till sig av.

Det är en ganska markant skillnad på kritik och kränkande påhopp.



Personen i fråga ville nog bara uttrycka hormonell instabilitet, inte kritik.



Du gör det du gör skitbra!



Bah kärlek.

Peace!

2010-05-07 @ 13:35:54
URL: http://huldish.blogg.se/
Postat av: Ella

haha du suger i vilket fall.

2010-05-07 @ 13:50:02
Postat av: LYSSNA

CROME OCH HANS VÄNNER ÄR TÖNTAR. HAN ÄR INGEN ARTIST OCH KOMMER Aldrig bli. snubben kan lägga ner det lilla han kallar en karriär. Hur orkar man lägga så mycket tid på en brud som dig. Borde han inte rikta energi åt sin musik. det därför han aldrig kommer göra nått som folk kommer digga. crome du är en värdelös rappare inte för att du suger (för det gör du) du är en värdelös rappare för att du lägger tid på en blogg som inte är större en den lilla krets du hänger med. du kommer dö en loser

2010-05-07 @ 16:34:36
Postat av: Sam

Sho såg ba du skrev "dogge kan man dissa, kolla va han gör nu osv".. tycker det är synd att tänka så, de finns en väldigt lång och sorglig intervju med honom om varför han gjorde som han gjorde, alla borde läsa den och förstå hans situation, peace!

2010-05-08 @ 00:27:06
Postat av: TLK

"dogge kan man dissa, kolla va han gör nu osv" hahah hur gammal är du egentligen? låt din man och ditt barn dö så får vi se hur mkt du bryr dig om vad andra tycker att du borde vara..."cred o respekt betalar inte mitt barns blöjor" .. ignoranta snorunge

2010-05-08 @ 13:43:35
Postat av: sådeså!!!

ni suuuger. ni vet inte nånting egentligen jag tror din så kallade assistent gjorde bort sig under din tid på sjukan, mkt kritik helt plötsligt



nollor springer och leker ametist och grejjer!!!

2010-05-09 @ 02:04:51
Postat av: Anonym

Melika med tanke på att du säger att du inte bryr dig så mycket om kommentarer och kritik så anstränger du dig ganska mycket med att svara tillbaka. Skriv inte böcker tillbaka om du påstår att du inte orkar läsa dina läsares kommentarer!

2010-05-18 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: