Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - Förbjuden Frukt
Follow duvetinte




Besnik om Aycash & Santiago - Dos Mil & Ten [Mixtape]:
Hej!

Jag hörde att du, eller någon annan, hade lagt upp filmen "förbjuden frukt" på din blogg tidigare? Stämmer det? Om inte, kan du lägga upp den på nytt, så jag kan ladda hem den?

Vore jätteschysst.



Svar:
Hej Besnik
Ja jag la upp den tidigare och självklart kan jag lägga upp den igen!
http://thepiratebay.org/search/forbjuden%20frukt/0/99/0 där kan alla ladda ner den och det är dom själva som står bakom filmen som har lagt upp den där så det finns inget och oroa er för... Jag rekommenderar den stort till er alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ere för nåt ere musik video för sätt en låt som heter Förbjuden frukt av medina (ere den) ?

2010-05-27 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: