Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Aycash & Santiago - Dos Mil & Ten [Mixtape]
Follow duvetinte



01 Hands up [prod. Capo Decina]
02 Made it (feat. T.D.P)
03 Te lo puedo dar
04 Up in the club (ven aqui)
05 La razón
06 Make me feel good
07 Cada uno con lo suyo (feat. Lazee)
08 Next stop (feat. Pato Pooh)
09 Perfecta
10 Just the way you like it (feat. Lazee, Qhris, Riffo)
11 Ready for [prod. Stress Beats]
12 Far away (feat. T.D.P)
13 You get your i get mine (feat. Lazee) [prod. Gameboiii]
14 Sexxxo
15 Up in the club (ven aqui) [prod. Pappi & Arya]
16 Dreams (feat. Lazee)


Min åsikt:
Aycash är en grupp som består av tre killar och sen har vi Santiago.
För er som inte vet så kan jag berätta att dessa killar är riktigt duktiga eftersom jag sett deras utveckling sen lång tillbax. En av kilarna i Aycash är en gammal vän till mig som jag hängde med till o från när jag var yngre. för ett år sen fick jag veta att Santiago sjöng och redan då när jag hörde honom tyckte jag att han var bra.
Nu har killarna kommit ut med ett mixtape tillsammans och har riktigt många och duktiga artister som gästar.
Självklart rekommenderar jag detta utan tvekan. låt nr 3 fick mig att vilja ställa mig upp och börja dansa, riktigt skön var den. Älskar låtar som man fastnar för på en gång, jag undrar vem som har proddat den och det.
Det mesta är ju på spanska och det funkar hos mig.
Men det finns låtar för olika stilar vilket jag tycker är skit bra för att detta är ett tape för alla eftersom dom har verkligen gjort olika låtar och inte låtar som är likadana och det betyder att vissa låtar gilla inte jag men så är det, man kan inte gilla allt.
Bra jobbat killar och jag hoppas på att höra mer från er. 


LADDA NER TAPET GRATIS: http://www.jonniferretto.com
Kolla in deras blogg: http://aycash.blogg.se/
Myspace:
myspace.com/aycashmusic
Kommentarer
Postat av: Besnik

Hej!



Jag hörde att du, eller någon annan, hade lagt upp filmen "förbjuden frukt" på din blogg tidigare? Stämmer det? Om inte, kan du lägga upp den på nytt, så jag kan ladda hem den?



Vore jätteschysst.

2010-05-26 @ 19:20:37
Postat av: Alle

Ett grymt mixtape..

2010-05-26 @ 23:22:27
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 23:01:27
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: