Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Han bad om ursäkt
Follow duvetinte

Jag tycker det är bra gjort av Vito att ringa och vecka mig fast att jag hatar människor som ringer och vecker mig under min skönhetssömn.  hehe.
Men vito ringde och jag var beredd på att han skulle ringa och jiddra om det Kam skrev i min blogg men till min förvånan ringde han för att be om ursäkt och han gav mig en förklaring och det är den förklaringern han också kommentera i min blogg.


vito eme om KAM tar bladet från munnen:
En sak, Kam har en poäng, direkt när jag vaknade tog jag bort allt direkt, ringde melika bad om ursäkt, alla lär sig av sina misstag även jag... vem e man? om man inte erkänner sina misstag, jag skrev saker o ting i ren frustration o jag har förklarat för melika vad som gäller, därav att jag skriver här nu en sista gång, jag har bett om ursäkt för det jag skrivit o förklarat att jag itne ville skriva mer men de inte lätt att hålla sig tillbaka i stundens hetta därav att de itne blev så mycket konstruktiv kritik som ni säger utan sk påhopp ist, de handlar inte om hat, förföljelse eller annat, de handlar om frustration i stundens hetta, återigen var jag man nog att ringa och förklara mig samt be personen ifråga om ursäkt, tack


Tycker det är fint av Vito att skriva detta.
Tack till Kam som satt igår och skrev ett långt inlägg i bloggen..  alla gjorde något skoj medans jag va ute och festa!
Men nu är det coolt mellan mig och Vito för alla nyfikna människor som vill veta. vi har ingen beef och vi är inte vänner utan det är bara coolt mellan oss..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: