Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

KAM tar bladet från munnen
Follow duvetinte



Det är 2010 och snart fyller herr Vito Eme 30 år!

Herr Vito anser sig vara en mogen karl, och att Melika en efterbliven 13 åring
som inte är riktigt frisk i huvudet. Har inte en mogen karl (snart 30 år gammal)
något bättre för sig än att dedikera långa inlägg till den här tjejen?

Mr V fortsätter att tracka ner Melika för hennes vikt, han anser tydligen att hon väger för lite..
Dude, U working for Vogue magazine? who the fuck cares?

Han anser att Melika borde ha större bröst, och att hon ej är en riktig kvinna för det. Automatiskt dömer han ut en hel grupp av kvinnor för deras storlekar, inklusive cancerdrabbade som opererat bort sina bröst. För inte är dom heller kvinnor i hans ögon?  SHAboobs! i all ära, men du är ett svin käre främling.

Du sitter o skriver att Melika är en manlig tjej, och skojar om att hon kanske är en snubbe egentligen. I don't see where the punchline is. Det är "dissar" folk använde på högstadiet. Så du är inte rolig för 5 öre. Ju mer tid som går käre Vito, så måste man höja ribban. Din biologiska klocka har hunnit ticka till 30 snart, mashallah to that. Så du får vara mer relevant än så. Annars kommer varken du eller Din musik att attrahera människor. It's a tough world.

Det du skrivit på bloggen och mailen du skickat henne är inte konstruktiv kritik. Det är påhopp, kränkningar och förföljelser. Gång på gång vräker du ur dig sådant utan att komma till skott. Tror du att det är roligt att vakna till dina mail och inlägg? VAD du än försökt o göra genom den här publicitets stunten så har du misslyckats. Gällde det att såra Melika, så misslyckades du. Om du verkligen känner henne som du påstår så borde du veta att den tjejen är envis och driven, och dessutom tror hon på sig själv, något du inte verkar göra särskilt mycket (att tro på dig själv).

Gällde det att skämma ut henne och visa att hon var en dålig människa, så har du absolut inte gått rätt tillväga. Du har automatiskt räknat ut dig själv med dina val av ord. Du har inte varit tydlig nog om vad problemet är, orsaken till det, verkan och konsekvenserna. Istället har du suttit som en arg tonåring och straight up ordbajsat. Nu förknippas du bara med orden; bitter, hat, frustration och desperation.

Har du hypat upp Melikas blogg inför åskådare? Du är inte den första! Tydligen har du gjort en del för henne, och hon säkert för dig. Allt vi vet är att ni verkligen är kvitt nu :)

Inte ska du sitta o blogga o reta 13 åriga tjejer för deras misslyckade kärleksliv? Att du lägger såpass mkt tid och energi på Melika betyder knappast att du ser henne som underlägsen. You're trying to pick a fight with this chick :) Tydligen ser du henne som motstånd. Jag hoppas att du tar till dig detta och att jag slipper rycka in och vara den "mogne" mellan en 30 åring och en "13" åring. Good luck with everything :)

- KAM
Kommentarer
Postat av: Caroline

Heej ville bara säga att detta inlägg är bra gjort för den personen som försöker trycka ner dig eller någon annan har nog inget liv! din blogg är bara så grymmmm ta hand om er kraaam

2010-07-03 @ 10:05:08
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Kam,



Jag kunde inte sagt det bättre själv.



Den dära jävla pajasen Vito är säkert jävligt häftig i den hood han bor i. Springer runt å spelar ball för kidsen i orten och har ett ständigt behov av att hävda sig. De beror säkerligen på att han pundat rätt mycket och fortsatt rätt länge vilket leder till att hans mentala stadium inte utvecklats så mycket sedan han börja flumma skulle gissa nånstans omkring 13-15års åldern. Men han verkar har hittat en passion här i livet men han uttrycker sig nog bara på fel sätt då han inte är medveten om vad han gör. De är lätt att ställa sig bakom nån framgångsrik och bara hata istället för att göra något konstruktivt själv. Sluta hata börja älska! Melika brinner för det hon gör låt henne göra hennes grej så blir det bra. Till Vito. Ge dig på någon i din egen storlek istället!!!!

2010-07-03 @ 11:51:39
URL: http://www.sweburn.com
Postat av: vito eme

En sak, Kam har en poäng, direkt när jag vaknade tog jag bort allt direkt, ringde melika bad om ursäkt, alla lär sig av sina misstag även jag... vem e man? om man inte erkänner sina misstag, jag skrev saker o ting i ren frustration o jag har förklarat för melika vad som gäller, därav att jag skriver här nu en sista gång, jag har bett om ursäkt för det jag skrivit o förklarat att jag itne ville skriva mer men de inte lätt att hålla sig tillbaka i stundens hetta därav att de itne blev så mycket konstruktiv kritik som ni säger utan sk påhopp ist, de handlar inte om hat, förföljelse eller annat, de handlar om frustration i stundens hetta, återigen var jag man nog att ringa och förklara mig samt be personen ifråga om ursäkt, tack

2010-07-03 @ 13:01:33
Postat av: KAM

Så talar en riktig man :)

Det glädjer mig att detta får ett avslut.



Peace and love

2010-07-03 @ 13:06:29
Postat av: Carla Medina

braa o fin blogg :)

2010-07-08 @ 20:47:06
URL: http://latinaperuanare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: