Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SVar på tal - stavning del 2
Follow duvetinte





Terese  () om SVar på tal - stavning:
Det är det som är så bra, övning ger färdighet och ingen är ofelbar. Du har utvecklats enormt under tiden jag följt dig, jag diggar din stil, fortsätt i den riktningen! Helt ärligt, i början när jag läste din blogg tänkte jag ”vem är hon och vem tror hon att hon är??” men alltså, I like it. Det känns som om att du har kommit in djupare nu, kan inte förklara vad jag menar, men jag hoppas at du förstår. Bara en parentes. Om man erkänner sina misstag och tar till sig av dem så har de ju varit till någon form av nytta, eller hur? Kul att jag fick massa hat, jag skrev det av kärlek för att jag ville hjälpa dig att tänka på det. Säger ingen till vet man inte vad man gör för fel och då har man ingen chans att bättra sig och få ut ett bättre resultat. Konstruktiv kritik. Visst, nu när jag läser texten jag skrev ser jag flera fel, jag tar på mig dem, det är ok. Kärlek// Terese
Svar:
Hej Terese!
Uppskattar att du läser både det jag skrev och det andra skrev. Men en sak jag tycker är riktigt kul är att mina läsare kan skapa en diskussion i bloggen, vilket jag älskar!
Jag förstår exakt vad du säger, jag vet själv vad mitt problem är och när andra påpekar det blir det bara värre och jag tröttnar!
VISSTE NI ATT JAG GÅR I SKOLAN? jag fick en kommentar av en annan person som gav mig råd om att ta en svenska kursen, när jag endå går i skolan?
Om jag skulle ta en svenska kurs så skulle ni endå klaga på min stavfel, kolla alla dessa stor bloggare osv, jag har läst många av deras kommentarer om deras skrivsätt!
Vem fan bryr sig!
Sist jag kollade var detta MIN blogg och jag bestämmer exakt hur jag vill skriva. Visst är det ni som ger mig statistik, men ni vill ha något och klaga på, ni vill ha något och hata på, se er om kring, det är VÄRKLIGHETEN!
Terese, oftast när man läser min blogg så får man samma bild av mig så som man får i verkligheten. Exakt som du skrev "vem fan tror hon att hon är" Men efter ett tag så avtar det och man börjar förstå mig bättre! hehe.
jag vill inte vara perfekt, jag vill ha alla mina fel, men att utvecklas till något positivt och bra är en sak jag gör varje dag!
Men som sagt, jag gör min grej om folk ska klaga på det så kan ni göra en facebook team som heter "alla ni som hatar duvetinte bloggen" eller Vi som inte orkar läsa duvetinte blogge" eller "duvetinte bloggen kan inte skriva". Jag kan bjuda in mina vänner på Fb också! hahahahaha
så kan ni ha era diskussioner om mig, slösa eran tid och klaga på det jag gör.
Men glöm inte, all ni som hatar, det är det som får mg att gå igång, det är just DÅ jag vill göra detta mer!


Men Tessan, tack för kommentaren, uppskattar det du skriver och ingen ska behöva hata på dig! Man kommer ingenstans med HAT!
Kommentarer
Postat av: Raghid

så sant men grejen är inte hur man stavar o så det handlar om vad man får ut me en text, skulle jag skriva perfekt svenska på en text skulle ja nt få fram en enda känsla ja lovar men när man skriver så hur man vill utan regler så uttrycker man sig mer i en text. jag vill nt känna direkt att ja läser en uppsats när ja läser din blogg o det e skönt :)

2010-01-08 @ 07:54:42
URL: http://raghid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: