Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - Kartellen
Follow duvetinte





Anonym om Intervju med Kartellen + Exklusiv släpp:
De e inte kriminella det har jag varit medveten om förlänge sen. fan Sebbe han e bara en tönt kille som försöker leka stor. som smörade fett här i Hässelby förut och ville va en av grabbarna. Jag vet varför han snackade om 'Ken och brände hans bild men jag skulle jätte gärna vilja höra det av han. Så man vet om han talar sanning eller inte. Jag e en kille som håller på med musik, har gjort det i 3 år men är fortfarande nybörjare. Har en låt med en kompis och meningen med låten va att vi skulle få alla som skryter om sig själva och vara tysta. och där nämde jag Kartellen. haha några av mina vänner sa till mig 'ej du kommer dö asså. Men jag garavde bara och gick vidare bara. tyvär, ledsen att jag har missat och ställa upp frågan till dig innan du skulle intervjua de. men det lugnt. fast folk behöver få veta det så de inte tror att Kartellen e värsta grejen osv.
MVH/ Am0rii


Svar:
Hej Am0rii
Tack för kommentaren, men inte för att skylla ifrån när det gäller kartellen så måste du tänka efter vilka som tillhör kartellen.
Nej, kartellen är inte kriminella, men det finns individer i kartellen som är anklagad för en hel del och det vet alla.
Tänk på hans som starta hela kartellen, vart befinner han sig just nu?
Bara för att man pratar om kartellen betyder det inte att det handlar om just sebbe eller kaka. Men som sagt. Kartellen är inte kriminella.
Och detta som hänt mellan Sebbe och Ken tänker jag inte ta upp, har hört en hel del om vad som hänt mellan dom och jag kände att den saken behövde jag inte lägga upp i intervjun fast att vi prata lite smått om det.
Kartellen är inte värsta grejen, det är sköna killar som gör bra musik i mina ögon!
Om du nu håller på med musik och gjort en sådan låt så tycker jag att du ska stå för det och lägga upp det och om personerna blir lacka och vill döda dig så betyder det endas att det du säger är saning, så ser jag på det hela!
Finns ett par som skapat bloggar enbart för att dissa mig, men jag skrattar åt det fast att vissa saker har vart sann.
Om jag får en diss låt, vet du hur glad jag skulle bli? det betyder bara att jag "är" något haahah, folk har ansträngt sig för att spela in en låt om mig!
Jag tror inte du skulle kunna få tyst på någon genom en låt om jag ska va helt ärlig, du skulle kanske få en diss tillbax, men jag tror inte alls att du skulle få tyst på dom.
du får gärna maila mig låten [email protected] så lägger jag mer en gärna upp musiken... ehehe.
Jag försöker inte försvara dom, utan jag säger mer vad jag själv tycker o tänker och lite av det jag vet om dom.
Men kom ihåg, en människa förändras och hur han va förr är han kanske inte idag, vad vet jag, jag kände inte han då.

Kommentarer
Postat av: Wino

Bra svarat duvetinte!

Jag säger samma sak, lägg upp musiken istället o visa va du går för..

2010-02-26 @ 15:53:21
Postat av: RÖDA LINJEN

KÖR LOSS BARA BRE VI STÅR BAKOM ER HÄR I MITT OMRÅDET, ALLA PUMPAR ERAN MUSKIK HÄR ALLT NI SJUNGER OM STÄMMER,,,, FÖR JAG HAR VARIT MED OM ALLT SOM NI SJUNGER OM HAR SUTTIT HALVA MITT LIV MEN FUCK IT DET ÄR SÅ VI GÖR,,,, DET KLART ATT KARTELLEN SKA SJUNGA OM DET SOM HÄNDER RUNT OMKRING OSS OCH ÄNDO OM DU SÄGER ATT DE ÄR INGET Am0rii SÅ SER DU VÄLL NU ATT ALLA KÄNNER TILL DE OCH LYSSNAR PÅ DE,,,, SEN SKA DU TÄNKA DIG DE SOM HAR GÅTT GENOM DET SOM DE SJUNGER OM ,,HUR DE KÄNNER IGEN SIG IBLAND BRUKAR JAG FÅ RYSNINGAR BRE NÄR JAG HÖR DERAS LÅTAR SOM DEN HÄR 365 TRO MIG VART DÄR OCH DET VA INTE ROLIGT VÄGGARNA VA MINA BÄSTA VÄNNER FICK INTE SE NÅN,,, TORSKDADE LÄGENHETEN BRUDEN LÄMNADE MIG OCH ALLA MINA PARA VA BORTA VA PÅ 000000000 MANNEN OM DU SKA SNACKA SÅ SNACKA ME NÅN SOM KAN SKITEN,,, OCH DET JAG HÖR VAD DE SJUNGER OM SÅ ÄR DET EXAKT DET SOM HÄNDER OCH TRO MIG NÄR JAG SÄGER NU POLISEN ÄR ÄNNU VÄRRE SÅ SOM DU HÖR DE I LÅTARNA,, NÄR DE KLÄR AV DIG NAKEN FÖR INGETING I CELLEN BARA FÖR ATT FUCKA DIG OCH GÖRA DERAS DAGEN BRA OCH MAN TÄNKET KAN TA SÖNDER HAN NU OM JAG VILL MEN EJ VILL TILL MIN FAMILJ SNART FUCK DEN HÄR,,, JAG SKULLE ALDRIG SKRIVA NU OCH ÖPPNA MIG SÅ HÄR MEN FUCK IT MAN MÅSTE SÄGA SANNINGEN OCH DE GÖR DET SÅ DET ÄR BARA SÄGA GRATTIS TILL DE AINA FUCKAR DE LÅTER DE INTE SPELA , UPPTRÄDA ELLER HA NÅT ME VERKLINGHETEN ATT GÖRA FÖR DE ÄR SKRAJA ATT SANNINGEN SKA KOMMA UT MEN DET DE INTE FATTAR ÄR SANNINGEN ÄR REDAN UTTE,,, OCH INGEN KAN BLUNDA FÖR DEN OCH DU LÄSTE JU BLOGGEN ATT DE SJUNGER OM DET DE SER OCH DET SOM HÄNDER OCH ATT SEBBE OCH KRAJA ÄR INTE KRIMINELLA MEN DET VERKAR SOM DU INTE ORKADE LÄSA ALLT JAG VET VILLKA DE ÄR OCH MIN OMKRETS ÄR INTE SÅ TREVLIGA MÄNNISKOR VI ÄR BRA SÅ LÄNGE ÍNGEN FUCKAR MEN NÄR NÅN FUCKAR DÅ DET BLIR DUBBELT KNAS FÖR DE, ALLA I MITT OMKRETS SÄGER SAMMA SOM JAG TUNGA LÅTAR TUNGA TEXTER ,,,JAG LYSSNAR PÅ DE JAG KÄNNER OCH DE JAG VET VILLKA DE ÄR ME TEXTER SOM HÄNDER I MITT LIV SÅ KLART DE ÄR BRA DÅ,,, BÄTTRE LYSSNA PÅ DET ÄN LYSSNA PÅ NÅN I USA SOM HAR INGETING ME MIG O GÖRA ELLER MITT LIV UTAN MAN LYSSNAR OCH TROR ATT MAN ÄR DÄR IFRÅN ,,,KOM IGEN FUCK DEN DÄR OCH NU TILL DU VET INTE BLOGGEN ,,TUNG JOBBAT GUMMAN DU GÖR DIN GREJ FUCK THE WORLD OCH DET DU SA FÖRSTA KÄRLEKEN GÖR ONT DET ÄR SÅ SANT MEN FUCK DEN DÄR NU FIXA DIG SJ SEN KAN DU FIXA RESTEN NÄR DU STÅR HÖGT UPPE ME DINA BEN INTE NÄR ALLT ÄR HALVT,, NÄR DET BLIR BÄST ME ALLT DET ÄR NÄR DU STÅR HÖGT UPPE ME DINA BEN DET ÄR DÅ ALLTING BLIR LÄTTAST ,,,, DU LÄGGER UP BRA LÅTAR OCH DU HAR GJORT SÅ JAG HAR FASTNAT PÅ VISSA SOM JAG INTE KÄNDE SÅ BIGGGGGGGGG UPPPPPPPPPPPPPP FRÅN MITT OMRÅDET FUCK AINA FUCK THE WORLD LEV FÖR DAGEN FÖR MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER IMORGON TA HAND OM DIG DU KOMMER LYCKAS TILL SEBBE OCH KRAJA KÖR LOSS BARA PÅ GRISARNA DE ÄR 000000000000 HELA BUNTEN VI ÄR BAKOM ER

2010-02-27 @ 17:14:54
URL: http://DJUP SVAR TILL Am0rii
Postat av: va skriver ni tbx till horungen

ni e totalt värdelösa som skriver tbx haha, shounen bredvid kartellen e lika pajas som ken, pajas låten föresten haha rakt upp in i kens käft, ifall ken är så "popis" (populär), varför vågar horungen inte skjuta några låt tbx mot dem ? som sagt pajas ;), så ni som e här o leker allan ballan o leker att ni "har gjort diss låtar" till folk som e wanna be's lägg upp den så smäller vi in tbx ;), pajas.

2010-04-29 @ 20:20:36
Postat av: ShadyBoy

Nice Blogg. :D

2010-08-20 @ 23:01:39
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: