Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - reggaeton
Follow duvetinte


Anonym om Datan dog:
vad tycker d om reggeaton? vad har du för favoriter i så fall kan du inte göra ett inlägg med det. Även om det inte har med ip hop sverige å göra så mycket.

Hare bra




Svar:

Jag gillar reggeaton men jag lyssnar inte lika mycket på det längre så som jag gjorde förr.
Om jag lysnar på det så är det mer eller mindre dom låtarna jag lyssna på förr. Jag har själv dansat reggaeton och den musiken är bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ok tack



Don Omar är grymt bra!!

2010-04-07 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: