Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Datan dog
Follow duvetinte

Jag berättade väll att min data gick sönder?
Igår försökte en kille att rädda alla mina grejer på hårdisken men han klara inte det för att min hårdisk var tydligen skadad.
Men när jag kom hem han jag rädda små saker vilket är bättre en inget. Men hela projektet som jag filmat ligger där och det är inte säkert att jag kan rädda det och det känns jävligt hårt. Jag har köpt mig en ny data vilket är bra, men det finns saker på disken som är väldigt viktigt!!!!

R.I.P




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker d om reggeaton? vad har du för favoriter i så fall kan du inte göra ett inlägg med det. Även om det inte har med ip hop sverige å göra så mycket.



Hare bra

2010-04-07 @ 11:51:41
Postat av: Pusherman

Knas asså! Se till att fixa 2st SATA hårddiskar i nya datorn, sen kör du dom i RAID (minns inte om det är Raid 1 lr 0 lr vikken de nu va), men det gör att den ena hårddisken i datorn blir en spegel utav den andra, så om en skulle krascha då har du allt kvar på den andra! Lycka till med att få tillbaka informationen på den kraschade disken!



Pz! / Pusherman

2010-04-09 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: