Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tjej-artister efterlyses!
Follow duvetinte

niclas om Dax för lite musik:
hehe men hon gjorde ju den där Elsa intevjun iallafall nått :D hip hop är ju tyvärr väldigt man's dominerat.

Niclas - det stämmer mycket väl. Elsa fick skina lite där, men visst är killarna/männen helt klart överrepresenterade inom rap/hiphop musiken, speciellt i Sverige. Vilket är lite tråkigt. Med din kommentar tänkte jag ta och efterlysa kvinnliga rap/hiphop/rnb/soul artister, eller artister in the making kanske vi kan kalla de.


Vi säger så här: Är du tjej och håller på med musik? Don't be shy! Lämna en kommentar så ska vi se till att du också får skina. Spelar ingen roll om du rappar/mixar/spinner skivor/sjunger - vilket som!

Ni andra kan passa på och ge tips på någon ni tycker är bra?

- WIO - walk it oooout


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här tjejen sjunger jättefint, det är min syster och henne tycker jag ni borde kontakta=) http://eevelina.blogg.se

2009-10-29 @ 01:01:50
Postat av: shorty neela

jag jag jag :P

2009-10-29 @ 14:58:18
URL: http://shortytheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min (meldeah) och Fröken B's grupp Silversystrar

släpper sin musikvideo "Under samma sol" den 20 November. Har funnits som grupp sedan 2006 och har efter det släppt 2 demos och ett mixtape.

Jobbar nu hårt i Level8 för att släppa debutalbumet i mitten av 2010.



Värt att kollas!

2009-10-29 @ 18:23:14
Postat av: Meldeah

www.silversystrar.se

2009-10-29 @ 18:23:50
Postat av: madelin

jaaaaag :D älskar att sjunga, håller inte på med musik direkt fö rhar inte tillgång till de men skulle göra de annars :) sjungit i skolor o så

2009-10-30 @ 13:48:24
Postat av: Anonym

Jag håller på med musik, har ett inspelningsprogram här hemma och gör covers, det skulle vara jättekul om fler fick höra och säga vad dom tyckte =) musiken är mitt allt

2009-10-31 @ 15:59:38
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Fiona

Hej

Jag sjunger mycket på fritiden och har uppträtt som förband till ken ring, Sonja Aldén och många fler. Nästa vecka ska jag vara förband för Pato Pooh och Stor.

Hör gärna av er om ni vill ha olika material som jag har gjort.

Mvh

Fiona :)

2010-04-16 @ 20:35:11
Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)

2010-08-20 @ 23:00:31
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: