Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dax för lite musik
Follow duvetinte

Vad sägs om Tokyo Hotel?!












.........................eller inte.
Med dessa låtar, tar jag er tillbaka to the good old days.
Till skillnad från Melika som radar upp en massa killnamn hela tiden,
ska jag ta lite girlpower in i denna blogg!

Jag börjar med de bästa!
Lyssna och njut.





































NOW WALK IT OUT
Kommentarer
Postat av: Nilufer

Inte så mkt, är så rastlös!!! ... sj då, plugga du eller?

Hoppas allt är bra med dig

2009-10-28 @ 22:08:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: niclas

hehe men hon gjorde ju den där Elsa intevjun iallafall nått :D hip hop är ju tyvärr väldigt man's dominerat.

2009-10-28 @ 22:22:40
Postat av: A

Gamla godingar!



MVG

2009-10-28 @ 22:48:20
Postat av: Agneta

kommer ihåg TLC dom är bra..Jag lyssnar lite när jag är här inne.

2009-10-31 @ 10:37:12
URL: http://www.metrobloggen.se/ALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: