Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på kommentar
Follow duvetinte

Jag fick en rätt trevlig, skum och konstig kommentar... läs...




Sublima Sanningen
om varföööör??:

Tråkigt att läsa om ditt tillstånd, även om Sverige läkare tillhör dom bättre så hjälper inte det alltid.
Va stark och alltid positiv, var glad att du iaf kan få någon hjälp när majoriteten av 3 världen kommer svälta i år.

Förresten äntligen så väljer du att intervjua någon intressant (nabila abdul fattah) istället för Sveriges mediokra hip-hop elit, analysera dom flestas text material och du ser förmodligen att det är oftast väldigt låg nivå.
Timbuktu är i en egen nivå om man ska nämna någon.
Att trycka på olika knappar forma lite dataspels beats, och rappa på ett så begränsat språk som svenska är inget imponerande.
Förmodligen så kan inte majoriteten av dom du intervjuat ens spela ett instrument eller läsa musik?

En sak till, du använder alltid samma beskrivning och intryck av artister.
Ordet jordnära är i princip med i varje intervju?
Försök använda din skrift på en mer högre nivå, speciellt nu när du nått till toppen av bloggar.

Skriv gärna också mer om viktiga saker i vår värld. informera utbilda lite mer från din blogg än att bara prata om kändisar och oftast helt oväsentliga saker.
Även om du inte är speciellt allmänbildad kan du läsa på och försöka iallafall.

Det här är några tips bara för att få dig att utvecklas mer som individ och bloggare.

Annars önskar jag dig all framgång och bättre hälsa!





Svar:
Asså va?
Ja, hon e en riktigt grym tjej och håller på med saker jag själv vill göra.
MEN, denna blogg handlar om mitt liv och svensk hip hop, förstår inte varför jag ska blogga om något som inte har med mitt intresse och göra?

När jag skriver mina intervjuer så tar jag från det dom själva säger, om alla säger att dom e snälla så skriver jag de.. 
Vad menar du med hög nivå? jag uppskattar all råd jag får, men då ska man skriva något som har med saker jag skriver och inte med saker dom vill att man ska skriva som INTE har med min blogg och göra.
Om du eller någon annan vill läsa om viktigare saker om våran värld så kan man läsa aftonbladet eller skaffa sig en egen blogg.
Här handlar det om mitt förflutna liv, Svensk hip hop och min utbildning!
Sen självklart utelivet och lite komiska saker.. sen får man va berädd på att man läser saker med felstasvningar.
Varför ska jag försöka läsa och skriva om något som inte faller i mitt intresse? varför slösa sin tid på det?
Det är väll jag som bestämmer vad jag vill skriva? jag skriver inte för kändiskapen och för pengarna, jag skriver för att jag tycker det är kul och att svensk hip hop ska bli större, jag har saker jag vill dela med mig.
HAR NI PROBLEM? det finns ett kryss längst uppe till höger som gör att ni inte behöver vara kvar här.
Jag är ärlig och står för det jag skriver.

Förstår inte heller vad det är du vill komma till?
Men tack för din kommentar...
Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja eller hur! :) Vad gör du idag då?

2009-10-22 @ 16:02:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: CONTé

BE YOU MA, DET E ALLT SOM SPELAR ROLL. GÖR DET DU VILL GÖRA LÅT IGEN ANNAN FÖRSÖKA STYRA DIG TILL NGT ANNAT, DET E DÅ DET BLIR FEL.

NUTTIN BUT LUV!

/CONTé

2009-10-23 @ 00:40:53
URL: http://www.conte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: