Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

varföööör??
Follow duvetinte

Jag är så trött, jag e riktigt trött på att ingen kan hjälpa mig med mitt problem, att det ska ta 14 år för att hitta ett fel på mina njurar.
en ärr bildning? vadå ärr bildning?
jag fatta inget så att jag var tvungen och googla upp vad det var för problem jag hade, två ytterligare tester ska göras, men varför kan man bara inte göra detta snabbare.
Ska det verkligen ta så långt tid att ta reda på varför jag få en sån kraftig infektion?

Mamma säger att jag ska sluta tänka på detta, men varje dag ska jag gå och tänka på att "imorrn kan jag få en infektion och ligga på sjukhus med kraftiga smärtor" VARJE JÄVLA DAG tänker jag på detta.

jag tänker på detta och jag kommer göra det länge till eftersom detta är mitt största problem, jag mår dåligt av detta och jag har all rätt att göra det.

jag gör allt för att inte bryta ihop i skolan, jag vill bara hem men jag försöker hålla mig kvar för att det är här jag vill vara och ingenannan stans...
här känner jag mig trygg och här mår jag bra.
Men endå, jag vill gråta över att jag är så arg över att jag måste göra fler tester, dom sa att detta skulle visa vad problemet är.
att gå med en liten smärta och ömhet i ryggen och magen är jobbigt, jag får ont var och varnnan dag.

just nu känns det så skönt och bara kunna få skriva av sig....

Men det ända dom såg var att jag hade ärr bildningar, så vad är ärrbildning? jag kan komma med den infot senasre, kan också lägga upp tester jag gjort och ska göra.
hur mina njurar ser ut på ett ungefär.

min mamma säger att jag inte ska tänka på detta, men det är inte lätt..
och läkarnas svar "vi vet inte exakt, vi måste göra fler tester"
Varför ska man utsättas för mer smärta? operera bort skitet i stället...

aja nu orkar jag inte skriva mer, jag känner mig rätt förvirrad och yr i huvudet..
Kommentarer
Postat av: Sublima Sanningen

Tråkigt att läsa om ditt tillstånd, även om Sverige läkare tillhör dom bättre så hjälper inte det alltid.

Va stark och alltid positiv, var glad att du iaf kan få någon hjälp när majoriteten av 3 världen kommer svälta i år.



Förresten äntligen så väljer du att intervjua någon intressant (nabila abdul fattah) istället för Sveriges mediokra hip-hop elit, analysera dom flestas text material och du ser förmodligen att det är oftast väldigt låg nivå.

Timbuktu är i en egen nivå om man ska nämna någon.

Att trycka på olika knappar forma lite dataspels beats, och rappa på ett så begränsat språk som svenska är inget imponerande.

Förmodligen så kan inte majoriteten av dom du intervjuat ens spela ett instrument eller läsa musik?



En sak till, du använder alltid samma beskrivning och intryck av artister.

Ordet jordnära är i princip med i varje intervju?

Försök använda din skrift på en mer högre nivå, speciellt nu när du nått till toppen av bloggar.



Skriv gärna också mer om viktiga saker i vår värld. informera utbilda lite mer från din blogg än att bara prata om kändisar och oftast helt oväsentliga saker.

Även om du inte är speciellt allmänbildad kan du läsa på och försöka iallafall.



Det här är några tips bara för att få dig att utvecklas mer som individ och bloggare.



Annars önskar jag dig all framgång och bättre hälsa!



2009-10-22 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: