Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En gästbloggare från och med 091109
Follow duvetinte

Från och med imorgon (måndag 9/11) kommer Finess att börja gästblogga hos mig, vi har inte satt en tid på hur länge och hur mycket han kommer att gästblogga, men det kommer nog bli rätt mycket.
Jag har ingen aning om vad han kommer att skriva eller vad han kommer att visa er, men jag kan nog garantera att det kommer bli något grymt iallfall!

Finess kommer att släppa ut en Mixtape snart och därför tänkte jag låta er att få lära känna honom och få veta mer om vem han är.
På tisdag komme jag också att träffa upp honom för att prata mer och desutom göra lite filmer som också kommer läggas upp! Med andra ord kommer det att bjudas av musik, film och Text!

Jag är riktigt glad att Finess ska börja gästblogga här eftersom han är en av dom artisterna jag lyssnar på och desutom är han en otrolig bra artist!
Det finns inte så många som har det där lilla extra, men det har han!

Så nu har ni chansen att lära känna Finess!



För er som är nyfikna just nu kan ta och läsa intervjun jag gjorde och den hittar ni här

 


 

From tomorrow I will have a guest blogger. He is one of my favorite artists, and soon he will release a mixtape!
For those of you who wonder who he is, I can tell that he is called finess and you can hear his music here above!
Kommentarer
Postat av: Browneyedgirl

Godmorgon, är inne en kortis idag men ville lämna ett avtryck och en kram...

2009-11-09 @ 08:22:03
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: