Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal
Follow duvetinte

Anonym om Till min syster:
melika finns det inte liknande i sverige? Ellr kan du rekomendera någon sida som säljer liknade så man kan beställa//D.
IP:



Svar:

Grejen är att dessa klädesplagg jag hitta är både från "svenska" hemsidor och amerikanska!


Hiphop butiken har helt okey kläder som också är rätt billiga
på denna sida (om ni klickar här) så kan ni hitta ett flertal hemsidor som har hiphop/street kläder

Men min egna favorit är DrJays.com som har skit snygga kläder/skor.

Men jag köper aldrig kläder på nätet eftersom jag gillar och pröva dom innan jag beställer!
Kommentarer
Postat av: Anonym

ok. Tack tack:)

2009-12-22 @ 21:01:19
Postat av: Anonym

ta gärna bort ip adressen föresten är du så snäll;)

2009-12-22 @ 21:29:55
Postat av: sofia

fin blogg :)

bevaka varandra på bloglovin?:)

2009-12-22 @ 23:28:44
URL: http://ssofiablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: