Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Till min syster
Follow duvetinte

eftersom min syster befinner sig i USA så har jag sagt till henne och köpa masssaa kläder till mig. Men hon kan ju inte något om hip hop/street stilen så jag har försökt förklara för henne vad jag vill ha!

Men nu har jag hittat en hel del tunga grer som jag tänkte dela med mig och låta henne få se på et ungefär vad det är jag letar efter







 

Mary, du kan hitta dom här skorna i den butiken jag köpte mina skor om du MINS!

Du vet, där du fixa dina naglar? haha

Men fråga Aara, han vet säkert!

Men detta är bara ett par små saker!

 

Kommentarer
Postat av: Laura

shiaaaaaaat va snygga grejer

2009-12-22 @ 15:19:38
URL: http://fluffyy.devote.se
Postat av: Anonym

melika finns det inte liknande i sverige? Ellr kan du rekomendera någon sida som säljer liknade så man kan beställa//D.

2009-12-22 @ 20:40:30
Postat av: Anonym

fan varu leker

2009-12-23 @ 01:55:15
Postat av: ebba

Majgad vad jag blev sugen på att köpa nya skor!

2009-12-23 @ 16:26:07
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill verkligen ha svartvita jackan till höger. Vet ine vart jag ska få tag i den. haru inge tips?

2010-04-09 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: