Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

White Men Can't Rap
Follow duvetinte




Emilio är när den ända artisten som aldrig lägger upp något på min FB sida utan alltid mailar mig om han gjort något nytt och det är något jag måste verkligen säga. Tycker det är riktigt fett av honom eftersom jag sagt det till väldigt många att alltid maila mig!
Men Emilio är en riktigt grym artist och jag har verkligen följt hans utveckling kring musiken.

Om ni klicka HÄR får ni se hur det var att hänga med han en hel dag, han är en väldigt trevlig & rolig människa..
Jag mins också när jag gjorde min första intervju med han 2009, den kan ni hitta genom att kicka HÄR!
Insåg precis hur länge han har jobbat med sin kommande mixtape, över 1 år!

En dag med Emilio
Intervju med Emilio 2009
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: