Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SÅ här ser det ut, så här jobbar jag och så här lever jag i sthlm
Follow duvetinte



Åååå det är så otroligt SKÖNT och vara hemma igen, men det är inge kul i sthlm och det är rätt kul på Gotland!

Jag har väldigt mycket o berätta men jag orkar inte skriva något nu eftersom jag ska sova!

Så här ser min vecka ut i sthlm.
Imorrn slänger jag upp en tävling om 4 biljetter till N.O.R.E

Torsdag
10:00 - 14:00 Jobba med  en resa genom hiphop sverige
15:00 - 16:00 Soc möte
16:00 - 17:00 Fika med min ungdom
18:00 - 22:00 Jobba på Fritisdgården

Fredag
10:00 - 14:00 Jobba med en resa genom hiphop sverige
15:00 - ??:?? Plugga med Tina
Sen ska jag vara ledig och dra ut med vänner

Lördag
13:00 - ??:?? Jobba med en resa genom hiphop sverige
19:00 - 00:00 Jobba på Fritisgården
00:00 - ??:?? Hem till Amir & Stanna där hela natten (Min barndom & Bästa vän)

Söndag
15:00 -??:?? träffa Muster
??:?? - ??:?? Träffa Ninos

Måndag
10:00 - 15:00 Jobba med en resa genom hiphop sverige
18:00 - 22:00 Jobba på Fritidsgården

Tisdag
Åker till bax till gotland

Fullt upp med en massa saker... Men jag ska försöka få lite tid för annat också!

Nu ska jag sova, Godnatt

Inte undra på varför jag ser sliten ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: