Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

RadOne - It's Getting Better
Follow duvetinte

Alla som läser min blogg vet att jag har en gästbloggare vid namn Kam. För ett par veckor sen skicka han mig en låt som jag bara ÄLSKAR och varje gång jag hör den så glömmer jag HELT att det är Kam som medverkar i låten!
Jag tror han har lagt upp låten, jag är inte säker eftersom jag inte har hunnit kolla vad han bloggat om dom senaste gångerna.
Men sak isamma, låten är as FET och den måste uppmärksammas!!
Den pumpas jävligt ofta.
Jag ser fram emot att höra mer låtar från Radone och Kam!
Kommentarer
Postat av: Sussi

Riktigt duktiga!! Älskade även "Dilemma".

2011-01-12 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: