Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Han gjorde en låt som tala till mig!
Follow duvetinte




För någon dag sen la jag upp senaste låten & videon med Adam Tensta, men då skrev jag inget och det måste jag göra nu!
Jag ska vara helt ärlig, jag började tvivla på Adam Tensta, jag tyckte att började försvinna och inte hade samma kvalite på musiken som förr.
Det sa bom och han släpper låten Like a Punk med en otroligt snygg video! Han gör en låt & video där alla människor kan relatera till, speciellt Ungdomar.
Jag kan relatera till låten och videon!
Snart kommer Adam släppa en skiva och nu ser jag verkligen fram emot släppet av hans kommande skiva! Detta var nog en av dom bästa låtarna jag hört från Adam.

Hur många av er kan relatera till Apan?

Jag önskar Adam Tensta & RMH all lycka! Bra jobbat till alla som varit inblandat i denna låt & video!

eversince i was a kid
i been a little bit off
i wasnt like them wasnt like him
and i wasnt like yall//
i was just me mirror
not like you in a tee and a era
not like you cause being it better
if they did it too would you leap in the river//
or if it was a cliff
then they are the mummies and you are the stiff
you can never be like them
but you can always be like this//
thats if make your own lane
and ref your own game
and you use you own brain
i im sayin//


monkey see monkey do
something i never been
understand that its up to you
what they do is irrelevant
i was always in my own pair
they were on the elevator was in the stairs
they were just some hella hater why should i care
cause i worked real hard just to get up here//
they cant tell me shit
and i cant lie as if
i even care about it homie
it just doenst stick
wait what you saying
did i just hear complaining
its in my ear but out the other
its a pitty aint it//

Köp låten på Itunes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: