Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad tycker duvetinte.se om Fuck polisen videon
Follow duvetinte



Jag håller alltid det jag lovar och jag hade för ett tag sen sagt att jag skulle få se videon innan den kom ut och få dela med mig av mina tankar!

Adoo ringde mig precis och sa att videon var klar. Han skicka mig den sista utkasten av videon och jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att kolla in den på en gång!

Först fick jag rysningar och sen sjöng jag med och där efter kollar jag på videon igen!
Bilden här ovan är i från videon.......

Fuck polisen släpps imorrn (Måndag) på Kingsize och jag ser fram emot det fast att jag redan sett videon!
Jag älskar att videon är mörk och "smutsig", att den visar bilder från olika händelser och att den är rå.
Vigge som klipper videon blir bara bättre o bättre, ser verkligen fram emot att se alla videos han gör.

Jag ska inte avslöja för mycket om vad som händer i videon, men jag gillar den och Lil star är en ny favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: