Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Senaste nyheten om duvetinte.se
Follow duvetinte


Känns som om man har otroligt MYCKE att göra och jag ska inte ljuga, jag har SUPER mycket att göra!
Ska snart iväg o träffa upp Tina som ska med mig o se när Adam Tensta ska premierköra sina nya låtar! FÄÄTT!

Mycket som händer, en ny webhotell och överflytt av domänen duvetinte.se har skett. Har anstält en kille som ska designa och bygga upp nya sidan, mer info om det kommer sen!
Så fort vi satt upp datum så kommer jag med mer info eftersom det kommer hända andra saker samtidigt!

Ååå jag ser så fram emot detta, jag e så glad..

Nu används [email protected] om ni vill maila något.

Jag kommer för övrigt ta en semester snart, eller jag hoppas på att få ta en semester.  Efter att snackat med Crome så har jag tagit beslutet av att åka ner till Malmö och få bara hänga lite med mina vänner...  Så det kanske blir väldigt snart, har en tjej där nere som ville göra en intervju med mig så det kommer vi också göra!

Ska planera.....

Lyssna på min favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: