Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag undrade varför och dom gav svaret!!
Follow duvetinte

För ett tag sen fick jag kontakt med rapparen Pap från Malmö. Under denna helg var han på besök i sthlm för att dels vara med på en kärleksstack.
Vi passade på att boka in en dag som jag skulle filma honom till min nya hemsida och visa honom sthlms utekväll!
Det blev en hel del filmning fast en hel del roliga videos!
Med sig hade han 4 vänner vara att en var hans bror!
Ensam tjej var jag, men jag hade super kul!!

När vi hade filmat, festat och ätit så undrade jag något... Jag undrade varför inga killar ragga på mig. Tydligen är jag för snygg.. Men här kan ni få höra hur det lät...

Så här roligt kan vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: