Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kolla det senaste och tipsa om det hetaste!
Follow duvetinte

Jag har anstält en Arts & Sound som ska designa hela den nya duvetinte sidan och därför kommer denna sida att se lite knasig ut..
Självklart kommer jag att uppdatera här så att ni aldrig missar något..
När den nya hemsidan blir klar och släpps så komer ja att släppa enhel del andra saker... Exklusiv musik, Videos, intervjuer, Tävlingar m.m......
Det kommer hända en hel del saker och det kommer hända snart! Om vi har turen på våran sida så kanske halva dokumentären släpps och då menar jag sesång 1 av En resa genom hiphop sverig!

Jag letar efter artister, jag letar efter någon/några Kille/tjej som är TUNG på rappa/sjunga på engelska och då menar jag att engelskan ska vara bra, flowet ska va tungt och en som har tid för musik! Jag har fått årder att leta efter en TUNG rappare för kommande projekt!
Tveka inte o maila till [email protected]


Kolla in det bästa och det senaste Videon som bara hittas på duvetinte.se

Klicka på respektive länka för att se videon.


G punkten spottar några skojiga rader under inspelningen av dokumentären

Sthlm fick besök av 2 rappare och en producent

Kolla in en oförglömlig sesångs avslutning hos Ametist

Under inspelningen av dokumentären, matrial som inte kommer med.


Klicka här för att se fler videos



Om ni har frågor, vill se mer utav en artist, läsa fler intervjuer, läsa mer om mitt liv så tipsa gärna [email protected]



För er som undrar varför bloggen heter duvetinte.se kan kolla ta reda p ådet genom att klicka HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: