Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Samma Kalas - Karusellen
Follow duvetinte


Vet ni bad jag älskar mest, när ungdomar gör något, när dom är så kreativa att dom kommer på en bra idé och sedan utför det!
Här har vi ett gäng killar som har lagt ner väldigt mycket tid och gjort en parodi video på Kartellen, Labyrint & Stor.
Jag älskar detta, det är underhållning på hög nivå och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dessa pojkar, så om någon vet vart man kan hitta dom så kontakta mig på [email protected]

Bra jobbat!


Kommentarer
Postat av: moa

Klockrent

2011-03-05 @ 02:04:33
URL: http://moow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: