Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Pato Pooh - Kill Cupid
Follow duvetinte




Det är något med Pato och hans lugna låtar.
Pato Pooh är en favorit rappare och han växer för varje låt han släppet!
Detta är hans senaste Singel som är en låt som går rakt in i hjärtat.
Jag har inte hunnit tröttna på hans senaste låt med Ricky "moving along" som är en av dom bästa låtarna jag hört....
Men jag gillar denna sida av Pato Pooh, den lugna sidan........

Denna vecka ska jag göra en exklusiv och jävligt fet intervju som kommer upp i samband med den nya hemsidan!

Kommer bli ÖVERFET!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: