Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Ny Musik] Maki & Marcus Walgén ft. Marco Alvarez
Follow duvetinte

 

 



Nu släpper Malmöbaserade rapparna Maki & Marcus Walgén en ny singel. "Ger mig av" handlar om att man är trött på sin situation och bara vill lämna allting. Nu med en gång. Låten är producerad av Tomica Beats medan Marco Alvarez gästar refrängen samt står för videoproduktionen.

Första gången jag hörde en låt med Maki var 2008 då jag umgick med hans kompis.. Lång historia kort, han hade gjort en låt med Sia som jag känner väldigt bra och den låten gjorde jag och min vän Bianca till en Musikvideo som blev en parodi.. Väldigt roligt!

Ett par år senare och jag får höra en låt med Maki som jag verkligen tycker om.
Denna låt släpptes på Dubcnn och på fredag kommer det ut en Video till låten.
Jag hoppas på att få höra mer från Maki och jag är nog säker på att vi kommer få höra mycket mer....
Men dom andra två namnen är äldigt okända för mig, men tillsammans blir låten över fet!

Ladda ner låten genom att klicka här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: