Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hur ser det ut? en resa genom hiphop sverige
Follow duvetinte




Så här ser det ut, en resa genom hiphop sverige!
Första bilden ser ni alla Mappar som som jag har, men om vi öppnar 9 dagars resan så skulle ni se namn på hela södra sverige, öppnar vi sthlm så skulle ni se halva sthlms rapparna och resterande är samma sak!
Musik, där har vi osläppta låtar, beats och andra trevliga melodier till dokumentären!
Jag har tänkt att klippa 25 avsnitt men det kommer förmodligen bli mer eftersom jag ligger på Dag tre, Avsnitt 8... Hur kommer detta gå?
Vet dock inte när jag släpper den för jag måste bli 100% klar med varje klipp och nu är varje avsnitt 60% klar. Sen måste jag göra en flyer för självaste dokumentären och där efter ska jag göra klart min nya hemsida!


Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/40921

Halvkass kvalite, men det får ni nöja er med så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: