Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hon twittrar om sex och jag rövade bort Carlthomas king
Follow duvetinte


Det här Cpet hängde jag med idag! Hon heter Tina och är typ så där min stalker för hela hennes Twitter handlar om MIG och tjejer som får orgasm!!!!! Sen skriver hon om konstiga saker, jag har inte förstått vad det är!! Men vet ni vad?? Hon är endå världens grymmaste tjej och hon är trots allt min vän och ska man hänga med mig så får man inte vara normal!

Följ Tina på Twitter genom att klicka HÄR!

Var för bi Stashhous idag och rövade bort Thomas från butiken och så här såg det ut när jag gjorde ett besök


 

Bara kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: