Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

För dig blir det bra, men för mig blir det.......
Follow duvetinte


Godmorgon alla insnöade människor!

Känns hemskt just nu, många är säkert glada men jag är riktigt ledsen eftersom jag var verkligen tvungen att ta mig till min gamla skola och läsa upp ett viktigt ämne..... Idag var den ända chansen och tack vare vädret så kommer den att tas bort, tråkigt!!!
men jag får hålla huvudet högt och se till o göra det bästa av det hela!
Jag får hoppas på att bussarna fungerar senare under dagen eftersom jag har ett viktigt möte med en fotograf kl 16:00 och sen ska jag jobba ikväll!

Ibland önska man att man bodde vid tåget så att man inte hamnar i dessa situationer, men det tillhör sverige.

Nä men nu ska jag ta och lägga mig o sova någon timma så att jag kan vakna upp och hoppas på att bussarna är igång... Måste säga tack til lAndreas (2 i styrka) att han ringde mig kl 06:00 och veckte mig.. Han har nu blivit min veckaklocka och det gillar jag!
Nästa vecka kommer han till sthlm och det ska bli riktigt kul o få se han, sist vi sågs var i somras och det var inte en så bra dag....


Idag bjuder jag på en gangsta bild med Medina & Allyawan! Denna bild är överfet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: