Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var en bra kväll och jag behövde det
Follow duvetinte

Hej mina underbara läsare!!

Jag har nog aldrig vart så här dålig på uppdatera och det ber jag om ursäkt för.
Jag har så mycket på G så att det äter upp all min tid. Ni får helt enkelt hålla ut.
Har också behövt tid för mig själv som alla andra människor för man kan inte alltid vara tillgänglig!

Igår (lördag) var jag ute med Tina, Deniz & Mofo. Berns var stället där festen var och det var den verkligen!
Måste säga att jag verkligen ÄLSKAR berns och har alltid lika kul där.
Bianca och hennes vän dök upp och hängde med oss under kvällen och senare kom Mr king med sin syster o hennes vänner.
Under kvällen så träffa jag på en massa galna människor och det kändes skönt och bara få vara mig själv igen och det fick jag förklara för vissa människor när det togs upp saker från min Twitter....... Sonny (norlie) skickade mig världens finaste Sms efter som fick mig också fick mig att inse hur skönt det är o bara få vara sig själv!

Träffade min gullunge Jeff (Gameboii) som jag lovat o hälsa på och lyssna på hans kommande musik, S-bäjbe var på platts och man blir alltid lika glad och se honom.

Baby Mike dök upp på berns tillsammans med halva RMH gänget och jag kunde nog inte sluta krama honom eftersom jag blev så glad o se honom med tanke på att han bor i Malmö o jag har inte sett han sen i början av sommaren...
Känner verkligen att jag måste åka ner till Malmö o hälsa på, det lär nog bli snart!

Jag träffa på min ex bästa vän igår som jag inte sett på 4-5 år. Det kändes väldigt skumt o se honom men jag blev ändå glad att få se honom. Trevligt trevligt!

Men här kommer bilder från kvälle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: