Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad gjorde jag i 8 timmar?
Follow duvetinte

Känns som om jag glömt bort och blogga vilket jag  inte har. Jag har suttit i 8 timmar o klippt grunden till 10 olika videos. Det är ett heltidsjobb detta och jag har ca 15 till videos som ska klippas och resten gör jag imorrn efter skolan o innan mötet och resten blir på lördag o söndag morgon!
Allt detta för att ni ska få se något roligt, påbörjade med att klippa Chalenge you grejen men i mina ögon så är det bara 1 som klarade utmaningen utan några större problem men dom andra var man tvungen att peppa hela tiden. Blir bara 4 avsnitt för att testa och se hur det skulle funka, men det är fortfarande NI läsare som bestämmer vinnaren!

Det ni ser är bilder från Challenge you, kommande musikvideo som jag klipper på, elevel 8 studio och live.
bara att vänta o se, det kommer roliga saker i väntan av dokumentären

Här har ni en smakprov på introt för Challenge you! Kommer skriva sen vem som gjort!


Galna grejer
Kommentarer
Postat av: Mentol

vart fan e länken till "intro smakprovet" ??? finns jue ingen !

2010-09-17 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: