Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En kväll på åttonde våningen (level 8)
Follow duvetinte


Igår gjorde jag saker jag aldrig brukar göra men det var rätt skön med en omväxling om jag ska va helt seriös!
På dagen var jag på videoinspelning tillsammans med Hermanos bernal och på kvällen var jag i Level 8 studion där det var ett gäng rappare o proddare på plats!
Skulle fixa lite material till DuVetInte Tv som kommer ut om en vecka.
Början av kvällen kände jag mig lite obekväm eftersom det var en helt annan miljö för mig, en miljö som jag har upplevt men ändå inte!
Hemma fester och chill kvällar har aldrig vart något för mig, men igår insåg jag fan att det är ändå rätt skönt och bara sitta hemma soffta med lite intressanta personer. Det jag tyckte var trevligt igår var att träffa Hulish och få lära känna henne, se vad hon är för typ av tjej och jag kan se på henne hur mycket hon brinner för musiken, men vi pratade om allt mellan himmel och gjord.
Grabbarna från Dubcnn och Macki var på plats tillsammans med Silversystrar. Dom var där för att spela in en musikvideo. Shazaam var självklart på plats tillsammans med ett par till.  Det var trevligt o få träffa Macki med tanke på att jag och en tjejkompis gjorde en parodi video på hans låt!
Change (hoppas att jag skrev rätt) hade berättat till mig att deras toalett var nedklottrat vilket jag inte trodde på förens jag gick in där, jag fastna där inne en stud och läste en massa tags. Varenda jävla rappare har nog vart på plats och självklart skulle jag lämna spår efter mig så Change fick två st klistemärken av mig som han sedan satte på dörren! Tycker det var as fett!
Det blev också en hel del heta diskussioner som var rätt roliga men ibland kunde man koka innom sig men så kan det gå och jag har endå lärt mig att kontrolera irritationen rätt bra......
Men det var riktigt trevligt igår och det var verkligen skönt att bara ta det lungt och göra något helt annat för en gång skull!
Men jag kände inte för att ta tusen bilden, har filmat en hel del saker som kommer ut om 1-2 veckor!!!

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE

Filmat själv och klippt själv, 1 år gammal video men jag va fan duktig på klippa med tanke på att det var vanlig windows movie maker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom dära videosarna funkar ju inte :S

2010-09-12 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: