Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Releasefest EVOLUTION!
Follow duvetinte



Blir ledsen att jag missar detta, men jag är endå inte orolig för det eftersom att jag kommer skicka tre av mina tjejer som jobbar med duvetinte.se som kommer att fota, filma o göra ett repotage.
Idag släpps skivan men imorrn är det releasfest

Detta händer under kvällen:
...
- Artisterna på EVOLUTION kommer vara på plats och skåla!
- LIVEKÖR av medverkande på skivan! (Highwon, Zacke, St. Johns Dance, Stockholmssyndromet, Prop Dylan, Sidewalk, Mofeta & Jerre, STOR, Carlito, Mohammed Ali, Labyrint kör live)
- Vi delar ut EVOLUTION-tshirtar (från WESC)!
- Vi lottar ut EVOLUTION-plattor!
- Kommer du tidigt bjuder vi på Red Stripe-öl.
- DJs: The Salazar Brothers (Salla och Masse), MackBeats och andra medverkande på skivan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: