Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad händer när man stöter på en Producent & en rappare?
Follow duvetinte



Vad tror ni??

När Shazaam & Proclaimer kom ut med en Ep åkte jag tilll en studio som ligger på söder för att filma dessa två killar ihop.
Det var första gången jag styrde upp något med dessa två killar och jag fick väldigt bra kontakt med Shazaam.

Hur börjar dom jobba ihop?
vart kommer deras namn i från?
hur låter det när Proclaimer sjunger?

det är bara en liten del av vad ni kommer att få se

Låt mig presentera Proclaime & Shazaam

DuVetInte Tv

Intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Duvetinte.se
Direktlänk:
http://www.ubetoo.com/duvetinte/35645

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: