Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

November är en bra månad
Follow duvetinte

i början av Nov kommer det ut två tapes som ni kan se fram emot och om ni inte gör det så lär ni missa två grymma tapes.
Både Medina och Allyawan kommer att släppa något och det är något man ska se fram emot för det gör jag!
Jag skrev tidigare att dom inspirera mig till en massa och det har dom gjort och det är tack vare deras sms som jag fick förra veckan!
Här får ni höra en riktigt grym låt med Medina & Allyawan om ni har missat den.
Håll koll på bloggen i nov för då kommer det hända otroligt mycket saker
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: