Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Min fokus kommer ligga på 3 saker
Follow duvetinte

När jag kommer hem kommer jag lägga min fokus på tre saker!!

1. Skola - Jag måste verkligen fixa klart allt innan jag slutar för det finns mycket som måste göra och mycket som måste lämnas in. Jag har e hög med uppgifter som måste göras klart innan den 16 dec och jag hoppas verkligen på att det blir klar! Det är fokus nr 1
-
2. En resa genom hiphop sverge - många undrar vad som hände med dokumentären, eftersom jag är själv och jobbar med den så blir det svårt att hålla alla bollar och därför har jag vart tvungen att lägga den åt sidan ett tag. Jag har haft tre st som fått chansen att klippa den men jag har valt att ingen av dom ska göra det pga att dom inte skulle hinna till den tiden jag gav dom. Nu ångrar jag mig att jag inte fortsatte klippa själv! Men nu när jag kommer hem så kommer jag, Muster, Venoz och Elin att klippa hela dokumentären tillsammans. Redan nästa vecka kommer vi att gå igenom allt och jag kommer visa dom hur man klipper. Jag är desutom ledig två veckor och kommer ha tid att fixa detta! Jag gör mitt bästa, men att göra det själv är jävligt svårt.



Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/32023
-
3. JCD - Vem är det? en ung talang som jag fick kontakt med i somras. En kille som jag ser en stor framtid hos när det kommer till musiken! Jag kommer hjälpa honom med starten och vi har redan gjort en test låt som ni kan få en smakprov på. Förmodligen kommer de vara en rätt stor producent som kommer att prodda hans kommande EP i Feb men först har vi lite annat att jobba på! jag tror på denna kille och jag vet att han kommer komma någonstans om han själv vill det.


Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/33528
-
Duvetinte.se kommer att flyttas till en ny platform och det kommer bli nya projekt från och med dec. Jag kommer börja jobba på heltid med bloggen ett tag också för att få det att gå runt! mycket som sker och det ser jag själv fram emot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: