Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Måste Fly!
Follow duvetinte

Idag har jag haft en bra dag, det har jag haft dom senaste 4 veckorna här på Hassela! Har också sökt jobb så jag hoppas på att jag verkligen får den nu!!!!!!!!!!!

Skönt med en ny design och det är skönt med lite förändring på bloggen! Det kommer bli en större förändring när jag kommer hem från Gotland, mycket som ska göras och det ser jag fram emot!
Kommer troligen åka upp till sthlm den 25e men kommer bara vara där under dagen!!

Nu till helgen ska jag fixa programmen på data så att jag kan slänga upp alla filmer som har filmats!!!
Såg att Castor P hade skrivit till mig på facebook med en länk till en låt som han vet att jag älskar, eller jag älskade den. Nu är jag trött på låten för att jag har spelat sönder den i snart 1 år!
Han släppte den för någon dag sen, men jag fick den någon gång i början av året!!

LÅten heter Måste Fly och den tycker jag att ni ALLA borde sprida runt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: