Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Huvudet på skaft
Follow duvetinte



Nä jag har haft en lång dag men fått mycket gjort.. Håller just nu på och rensar hela datan för att formatera om den!
Har skickat iväg det sista för dokumentären och jag har hört att det rullar på hos Köza som klipper den just nu!
Vi får ju se hur det blir om han inte snackar så som dom andra två gjorde, litar mer på Köza en dom andra två som sa att dom skulle hjälpa mig! Så är det när man jobbar med människor som använder droger, dom är sega i huvudet!!! SANNINGEN!
Men köza är riktigt duktig på det han gör och han har redan gjort intro och nästan ett helt avsnitt!
Så ligger det till med dokumentären!!!!

Måste fixa datan så att alla videos kommer upp!
OM jag får jobb på Hassela kommer jag utan tvekan att ta hit min stora data och då blir allt lättare!! Ja det blir det!

Här är en låt som jag fick via mailen som jag tyckte borde komma ut!
Rapparen kallar sig för Acke och kommer ut med ett tape inom en snart framtid!
Låten gästas av Digge Dave


Acke - Hård (med Diggi Dave) by Acke
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: