Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dom missbrukar namnet duvetinte.se
Follow duvetinte

Jag kallar dom inte för normala för det är dom inte tack gode gud, skulle ju inte funka annars!!
Men så här kan det se ut när tjejerna befinner sig på toa eller när dom inte filmar till jobb, då gilar dom att missbruka namnet duvetinte

Titta så får ni se själva och ni ser också att en viss hiphop rappare står där. Detta kallar jag att vara sig själv och här kan ni verkligen se varför dom jobbar för mig! Dom är ju helt flippade ♥

DirektLänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/35432

Intro video gjord av : Caffoholic

Intro låten gjord av: Hurricane

 

Tjejerna har ju gjort ett bra jobb sen jag åkte och jag jobbade med elin en dag innan jag åkte så jag vet själv hur bra dom tre är. Här kan ni se lite bilder sen Duvetinte.se blev från 3 personer till 5 personer.

Melika - Muster - Venoz - Elin - (Kam)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså shit, vad töntiga dom där två var. Varför inte bara vara sig själv? Måste folk leka så jävla överdrivna.. Det blir bara i fel iallafall.

2010-10-05 @ 16:09:25
Postat av: Anonym

Tänkte samma sak. Sjukt söta tjejer men hur gamla är de egentligen? Framstår ju som fjorton svåra år.

2010-10-05 @ 18:22:47
Postat av: Du Vet Inte

då kan ni inte ha läst denna blogg så mycket o ni vet nog inte så mycket om människan bakom bloggen dvs MIG (melika)

för vadå? får man inte vara 20+ och skoja runt o vara barn??

Nä då tror jag att ni måste fortsätta läsa bloggen och lära känna mig och tjejerna.. för jag tycker det är så GRYMT att man vågar skämma ut sig o skoja med varandra för jag menar houman sa inget om det....

//Melika

2010-10-05 @ 18:34:10
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Jon

Håller med, skärp er. Om ni vill framstå som en professionell blogg så bete er vuxet.

2010-10-05 @ 19:12:36
Postat av: Anonym

NI TROR ATT NI VET, MEN NI VET INTE!!!

FRAMGÅNG GER FIENDER HAAAAAAAAAAATERS

2010-10-05 @ 19:19:21
Postat av: P

iiiiiiish vem är blondinen med benen jaoo?

2010-10-08 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: